"Det där är inte en kyrka, det är Fyrishov!"

Här kommer lite mera information om kyrkgrejen, för er som ville veta mer (som jag antar var väääldigt många, men what ever!).
Vi kom till kyrkan. Kyrkan såg inte ut som en kyrka (=domkyrketypen liksom) utan enligt Edvin var det Fyrishov. Jora, det är en smart grabb det! ;) När vi kommit in i den Fyrishovliknande kyrkan somnade jag nästan. Nästan precis på en gång när prästen börjat med babblandet. Jag kunde direkt dra slutsatsen att gudstjänster inte är min grej direkt. Men understryk att jag nästan somnade! För somnade det gjorde jag inte, även om jag satt och gäspade med jämna mellanrum. Det som höll mig vaken var såklart kööööören. Jag blev så glad när jag hörde dem sjunga. Så jag satt där i kyrkan och växlade med att vara glad + leendes och att allt för ofta gäspa.
Det var en helt okej stund i kyrkan, det positiva gjorde det negativa mindre och mer ihärdigt. Men denna dag kommer att finnas bland alla dessa konstiga minnen som kan vara kul att ha kvar, på något sett om man har tur. Nu har jag också skrivt två hela inlägg om det, så det finns inte en stor chans att jag kommer glömma det heller.
Aja, nu är det snart dax att knoppa. Ska upp i hyfsad tid för att färdas in till staden och forsränningen :)

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback