Duktig som bara den

Eftersom jag varit olydlig (som framförs väldigt bra i förra inlägget) har jag tänkt att jag skulle skriva en samanfattning av de senaste dagarna. Japp japp, för det tänker jag.


Måndag
Ensambleklassenas vårkonsert. Alltså var syster medverkande. Jag knallade dit för att lyssna. Det var tänkt att bara jag skulle vara själv med mor, men då ville Karin och Mandapanda också henka på. Och så blev det!
Vi tre, vilken trio alltså ;D Mycket stoj och flams + nedsmustande av framförsittande herrars kostymer. Ett litet tag tycket jag lite synd om mor som satt där nere, alldeles ensam (om man inte räknar med alla de andra främlingarna som såklart opckså var där). Fast det gjorde jag inte länge då allt flams började.
Jag vill också understyka att jag och Manda var überduktiga och pluggade fusik innan konseten :)

Tisdag
Denna dag kan samanfattas med ett ord: småochsötaklänningar (joho, det är visst ETT ord. :P)
Jag yrade nämligen runt med Karin denna dag, och jag menar yrade. Vi var allmänt flum och kanske inte så hägljudda som vi kan vara. ¨
Mitt i yran blev vi stoppade av någon Tele2-snubbe. Han hade något erbjudande, vad vet jag inte han hann nämligen inte komma dit. Han frågade vilken operatör vi hade (om vi hade comviq) Och nej, det hade ingen av oss. Sedan frågade han hur gamla vi var. Vi sa då som det var, alltså 16 och 17år. Då flinade han lite, sa något mera och stack iväg. Han hade antagligen trotta att vi var 18, gah. Sedan gick vi (iallafall jag) lite stolt därifrån. Haha
Nu mera om klänningarna. Jag inhandlade nämligen två sötsöta klänningar för en billig penning (150kr styck) Karin hittade en klänning hon med, en polkagrisklänning ^^
Efter en tid var det dax att med bussen fara hemåt. Där var jag duktig och lästa engelskaboken.

Onsdag (idag dåra)
Idag har jag haft på mig en av de söta länningarna, det var ju väldigt varmt ute idag faktiskt :D Jag gick runt och var söt hela dagen, det gillar vi! I en klänning kan man inte vara annat är gullig. ^^
Nu sitter jag här och skriver. Det blev väldigt mycket idag också. Det märks att det var ett tag sedan jag bloggade.

Aja, tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Moe

Ems, du får ge mig pengar på lördag eller så, för t-shirtarna har (typ) KOMMIT XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback