Gosh!

Hej hej, hallå där! Är inte det där en låt som Emma lyssnar på när hon inte bloggar utan gör annat strunt som det inte finns någon vettig mening i?     (kanske inte vara ovettiga saker bör påpekas)

Gahhh, för att jag är olydlig. Det finns massa låtar som jag har lyssnat på när jag inte har bloggat. Jag är olydig som tusan! Jag har inte bara lyssnat på musik, utan gjort massa annat. Som att överge bloggiloggen för bilddagboken. GOSH! Det börjar vankas olydlighet på hööög nivå här ;D


Lista på det låtar jag (olydligt) lyssnar på:

Shoreline - Broder Daniel
Hymn - Salem Al Fakir
Rosor & Palmblad - Kent
Thanks for the memories - Fall out boy
en massa WHITE STRIPES ^^
(ex. Ball and Biscuit ., yäj!)
och mucho mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback