Hallelulja!

Idag bär det av till kyrkan.
Första gudstjänsten i mitt liv.
Spännande? Nja, jag vet inte det inte. Det är heller inte därför som jag ska dit (tillsammans med familjen). Jag ska förklara. Det är nämligen så att far min är med i en gospelkör. För det är han. Hans kör ska sjunga under gudtjänsten (även om själva kören inte är så värst religös) Men de lånar nämligen lokaler av kyrkan och har då ett avtal som innebär att de måste vara med på fem högmässor/termin.
Nu var det förklarat.
Jag ska till kyrkan, på en söndag.
Jag ska dit för min pappa ska sjunga med kören sin, i kyrkan.
Jag undrar allt hur Edvin (snart 8år) och Zack (4år) kommer orka sitta där, inte länge tror jag.
Jag kommer stå ut, jag kommer kanske till och med klappa i takt.
Vi får se vad som händer och sker.
Det blir kanske en upplevelse att komma ihåg, vem vet liksom.

Som någon vis person någon gång sagt till mig: "Den som lever får se"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback