Påsk(sk)ägg

Idag har påskharen värpt ägg i våran trädgård. Det satte vissa spår i syster och mig. Då kan det se ut så här.
Helt galet och flummigt i en olagom mängd. Men vi lever än och har gått upp 20kg (jag har bara gått upp ½kg, medans frida drog iväg meed 19½kg) efter alla onyttigheter.


Syster och jag, flum  Syster och jag, flum  Syster och jag, flum

Hej! Jag har superdålig humor ..om den ens finns alltså.
Det är tur att det finns folk som respekterar det och kan skratta med (åt?) mig.
En av dessa personer är min syster Frida. Men det bara för att hon själv har en usel humorsmak.
Annars finns det inte många fler. Jora, några till skulle jag nog kunna få ihop (vilket jag inte orkar nu när klockan snart är helv ett). Det finns en till som jag just nu orkar ta upp, Amanda. "You make me wanna huh-huh" Med denna fras så kan hon håna mig lite. Jag bara älskar att hon har så bra minne (och kan komma ihåg oviktiga saker som hände i mellanstadiet :P)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skulle jag vara utan min håna-fras?

2007-04-08 @ 10:44:13
Postat av: E

Ingenting(?) :P Det är allt bra tur att du har ett bra minne haha.

2007-04-08 @ 12:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback