Glöggte är livet!

God morgon!
Jo, det är visst morgon om du nu tänkte säga emot mig.
Jag sitter fortfarande kvar i sängen.
Har varit vaken ett bra tag kanske, men ändå.
Läste lite Harry Potter när jag vaknade. Men sen blev det för läskigt och då vågade jag inte läsa mera ;) Och ja, nu sitter jag med min nya kärlek, Kaj. Han är väldigt fin tycker jag. Svart och grå och hjälper mig att kunna sitta här och skriva. Ja, jag fick ju en bärbar dator i julklapp, tro det eller ej. Min mormor och morfar är inte riktigt kloka ibland. Men vafan, jag klagar inte :D (men den var faktiskt inte bara julklapp, utan var min födelsedagspresent av dem också)

Jag har kommit på mig själv att flera gånger tänka att jag älskar mitt liv. Fast jag kan inte ritkigt sätta fingret på varför jag känner det just nu. För ibland känns det bara som att allt vill mig illa och vill att allt ska skita sig. Men som sagt, just nu är livet underbart!

Det är faktiskt bara jag hemma nu, väldigt ovanligt faktiskt. Är det då man ska springa runt i huset med hög musik och dansa jättefult? Det skulle jag nog vara bra på! Fast jag såg just på Facebook att hela 5pers hade tyckt att jag dansade bättre än någon. Jag vet inte det jag!

Nej. nu kanske man ska ta sig något att äta. Lite pannkakor kanske. Jag känner verkligen att jag behöver gödas nu efter julen!
Ett som är säkert är att jag ska sätta mig med min gigantiska tekopp och läsa tidningen. Kanske blir det glöggte för att verkligen avsluta hela julen på ett mysigt sätt. Den som lever får se!

Jag tror för övrigt att den här dagen kommer vara bra. Helt utan stress, kanske lite när det gäller städandet av mitt rum... Men jag ska lyssna på musik, leka med min dator och titta på min live-dvd med Mando Diao (<3!)
Jag gillar verkligen att ibland bara gå hemma och skrota, wonderbart!

Pusshopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback