Huvudvärk.

Idag har jag varit hemma med huvudvärk dunkandes i huvudet. Tro mig så mycket du vill.
Det är bara 6dagar kvar till julafton.
Jag och Amanda var heltokiga idag på msn.
Jag var överlycklig när jag kunde se ett O.C-avsnitt idag.
Harry Potter har trollbint mig, jag kan inte sluta läsa. (ändå sitter jag här av någon anledning)
Jag har älskat dagens musik mer än på senare tid; Nirvana, The Strokes, Editors, Kent och annat.


Imorgon ska jag plugga matte. Rooooligt värre. Jag älskar derivator och talet e obeskrivligt mycket. Länge leve matte C !


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Aw, Nirvana :'D

2007-12-18 @ 11:36:56
Postat av: bitter

Matte C in my ass...

Postat av: Em

Nirvana, yaaay *plats för hjärta som inte vill visas på blogg!*

Matte C kan verkligen ta sig!!

2007-12-19 @ 19:29:07
URL: http://litenstoremma.blogg.se
Postat av: samma moncan som i lill-ettan

God jul!

2007-12-24 @ 02:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback