Kalendermys.

Nu är det december! Närmare sagt första december :D
Första december betyder Julkalender, och två stycken till och med. Jag får se för vilken jag detta år faller för. Förra året lyssnade jag på Toivos Kosmos på radio. Den var sketbra! :D haha.

Nu detta år får vi som sagt se vad jag faller för. På radio är det herdeliga Teskedsgumman och på TV är det En riktig jul som gäller om jag inte minns fel. Nyss lyssnade jag på Teskedsgumman och fick faktiskt lite minnen tillbaka. Inte för att jag fanns när den en gång i tiden spelades på radio. Utan för att jag kom ihåg när jag och min syster brukade titta på en tecknad teskedsgumma hos farmor&farfar när vi var små. Mysigt värre!
Ikväll blire TVs julkalender tillsammans med Manda. Låt se hur den håller. Ett problem med den på TV är att den sänds vid en tid dålig tid, kl.18.15 som nog de flesta vet. Då sitter min familj ofta och äter middag, surt.

Ojoj, vilka problam jag har. Julproblemen är många!
Götapetter! 


Kommentarer
Postat av: Roos

Hihihihi, Götapetter! Du är så söt :)

2007-12-08 @ 15:39:55
Postat av: Em.

Hihihi, du är med söt gullefjun!
Teskedsgumman är söt hon mä!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback