Konsertglädje!

Jag sitter nu i skolan.
Jag och Marika har otroligt lång rast och har allmänt långtråkigt.

Om någon undrar så har jag haft redovisning i biologi nyss och det sög.
Alexander snackade som vanligt mest och det enda jag gjorde var att förklara fosforns kretslopp. Fast, enligt Marika var jag faktiskt rätt duktig. Det är ju tur det i alla fall.
Jag kan inte säga att det var de roligaste redovisningarna i världen de andra grupperna framförde, men det är så mycket bättre än en vanligt lektion.

Jag måste bar säga att (om jag itne redan nämnt det här?) jag var på annexet igår och såg The Hives!!
Det var helt grymt underbart.
Pelle hade som vanligt världens självförtroende och var helt underbar.
Den tjocka gitarristen var helgalen och är efter Pelle min favorit i bandet. Fast han var mycket coolare när jag, frida och pappa var på Where the action is sommaren06.
Jag och Frida var i alla fall väldigt nöjda med konsertbesöket!


the hives



Blir det nästa konsert bli Kent i Gävle 7mars? Det skulle verkligen vara helt underbart!!! :D
Fast.. det kan ju gärna klämmas in en konsert fram till dess.
Varför vill inte White Stripes komma hit till mig?!

Kommentarer
Postat av: fiorella

Jag gillar din blogg starkt :)

Postat av: Em.

åh, tack :')

2007-12-05 @ 16:09:51
URL: http://litenstoremma.blogg.se
Postat av: Kajsa

Ja, White Stripes! :'D

2007-12-05 @ 17:51:49
URL: http://orsakverkan.blogg.se/
Postat av: Em.

White Stripes är helt womderbara!

2007-12-05 @ 18:17:58
URL: http://litenstoremma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback