Mammas flicka.

Nu känner jag mig duktig. Du skulle bara veta vad duktig jag har varit. Jag har gjort något enastående, något jag inte så ofta gör.
Jag slet mig från datorn, från musiken och från Parry Hotter. Jag förstår att du som läser är mycket, mycket intresserad av vad jag nu har gjort för duktigt. Jag vet att du verkligen vill veta det, jag känner det på mig.

Jag har faktiskt lagat middag i huset, helt själv. Det var inte jag som kom på det, men när mamma bad mig tyckte jag inte att jag kunde säga nej. Vad skulle jag annars ha gjort? Suttit vid datorn ännu mera? Så varför inte göra mamma glad :)
Det blev en väldigt god paj med massor av gott i, bland annat soltorkade tomater, oliver och fetaost (av bara det blir man ju hungrig!)

Så idag kan jag känna mig duktig och stolt, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Wow, jag har också lagat mat i dag, fast jag hade ju Tomas som hjälpte mig, men jag hjälpte till massor. TOmas fick steka köttet för det är han så bra på \o/

Postat av: Em,

Åh, ni är också värsta duktiga! :D

2007-12-28 @ 20:14:05
URL: http://litenstoremma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback