Nu är det slut.

Nu är boken utläst och hjälp vad tomt det känns.
Det kommer ingen fortsättning.
Inget alls om Harry Potter.
Jo, jag vet att jag är lite tönt, men det är jag.
Jag kommer sakna Harry, Ron och Hermione.
Sakna Hagrid och Fang.
Fred och George, hela familjen Weasley.
Jag kommer sakna Snape.
Till och med dementorerna, fast inte så mycket.

Jag kommer sakna känslan av att bara slukas in i deras värld, där det mesta är möjligt.
Det kommer kännas tomt. Nu kan man inte längta efter att en ny bok ska komma ut.
Jag får kanske ta och läsa om alla böcker igen, om jag orkar. Fast det tror jag nog att jag skulle göra.


Harry Potter

Kommentarer
Postat av: monicka

Snape är en hyvens kille. Visst körde jag en fin fint hemma hos dig? ^^

2007-12-30 @ 00:00:19
Postat av: Em

Vilken fint? :O
Eller jag menar, den har jag glömt vilken det var!

Postat av: Kajsa

Duuuu, Rowling har sagt att det kan eventuell, möjligtvis, om vi har jävligt mycket tur, bli en uppföljare, fast i den skulle det i så fall vara någon annan än HArry Potter som är huvudkaraktären. LÅter det inte underbart? Det är hennes dotter som vill ha en till bok :D

2008-01-02 @ 11:37:58
Postat av: Em

Waaah? Det låter ju helt underbart! ^^

2008-01-02 @ 11:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback