Parry Hotter.

Eftersom jag just nu helt uppslukad av den sista boken om Harry Potter kan jag inbland inte hålla verkligheten skild från trollkarlsvärlden. Nej, så är det inte. Fast det var rätt kul att skriva det :D

Jag sitter ju här i min säng med min dator.
Jag skulle tydligen inte få vara ensam hemma så länge som jag trott.
Jag är lite halvt uttråkad för tillfället.
Men! Jag tittade just på en film på youtube. Och vad handlar den inte om än Harry Potter? Jomenvisst!

Är man nörd så är man liksom!

Filmen(!!!!!):
Bothering Snape


Kommentarer
Postat av: saga

haha filmen!
Du är inte ensam om att vara helt uppslukad av den senaste (och sista) boken :D

Postat av: Kajsa

Harry Potter 4 lyf, som vi så fint säger :P

2007-12-28 @ 19:59:18
URL: http://orsakverkan.blogg.se/
Postat av: Amanda

HARRY! :D
Har du sett denna hära filmen också http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4? ^^

2007-12-28 @ 23:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback