Snö på sista dagen!

Idag är det sista dagen på tjugohundratju. Om inte många timmar alls är det tjugohundraåtta.
Det känns lika konstig som det alltid gör.
2008, det ser ju bara konstigt ut.

Med nytt år betyder för mig ett nytt block att skriva diktgrejorna i. Alla mina tankar, och vissa blir faktiskt publicerade här som ni märkt.
Jag har också tänk ut ett nyårslöfte och jag tänker bannemej hålla det!
Mitt liv ska bli sundare. Jag ska äta nyttigare.. Eller, jag ska inte äta chips framförallt. Det är egentligen inte ens gott. Nyttigt äter jag faktiskt redan. Jag vet inte hur många gånger jag och Amanda har tittat på våra tallrikar i matsalen, och sedan tittat på varandra. Båda två har tänkt samma sak; Vi äter som lärare!
Sen så ska jag, jag måste verkligen, börjar träna. Jag har funderat vad som skulle passa mig bra och kom tillslut fram till att simning passar mig som fisken i vattnet (fan vad låg!). Jag ska alltså börja simma, antagligen på Fyrishov. Två gånger i veckan ska det bli.
Puh! Nu ´ska jag hålla detta också. Jag tycker inte direkt att mitt nyårslöfte var särskilt orginellt. För hur många har inte lovat sig själv att äta bättre och att börja träna? Och hur många har inte hållt det? Jag tror det är rätt många faktiskt. Men jag ska inte bli så, jag ska hålla mitt löfte! Amen!
  
 
 

DET ÄR SNÖ PÅ MARKEN OCH I LUFTEN!
Jag älskar snö och det kom snö nu på sista dagen!
Nu är mitt liv helt massa underbart!
Kan det bli en bättre sista dag på detta år?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Gott nytt år raring \o/

2008-01-02 @ 11:43:45
Postat av: Emma

Goder nytt år! :D

2008-01-02 @ 11:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback