Uppdatering!

Jag tror inte det var många som gick på det där med Zlatan.. Men det var kul ändå bestämmer jag!
Jag har faktiskt träfat Zlatan idag, men inte den Zlatan ni känner till.
För den Zlatan ni känner till går inte på fyra ben, har päls och en svans. Han gillar heller inte att bli kliad bakom örat. Eller, vad vet jag om det? Vad jag vet är att min Zlatan, eller rättare sagt farmor och farfars Zlatan, älskar att bli kliad bakom örat.

Ja, jag har nämligen varit hemma hos min farmor och farfar idag. Jag, och hela familjen-pappa. Fast inte Frida, för hon skulle träffa Frida.
Jag blev hämtad hemifrån Björklinge och sedan for vi iväg till Öregrund. Jag hade inte varit där sen i midsomras, vilket var väldigt länge sedan! Fast, jag kommer ihåg det väldigt väl... Men i alla fall, vi kom fram till det blåa huset och klev in i värmen. Bordet var dukat och farmor stog vid spisen. Det blev hela tre rätter och sedan kaffe och kaka på det. Jag fattar inte hur jag orkade! Maten var jättegod och kakorna var helt underbara. Farmor kan hon!

Under en stor del av kvällen hade jag sällskap av Zlatan, hunden Zlatan. Sen så var ju Basse där också, men han är inte lika kelsjuk. Zlatan satt länge vid min sida under kvällen, för jag var så duktig på att klia bakom örat. Mina händer luktar fortfarande hund, och hund luktar gott. Det får mig att tänka på Cheida. Jag saknar henne.

Så, jag har inte träffat fotbollspelaren Zlatan, jag har träffat hunden Zlatan, en av de mest kelsjukaste hundarna :)


Rottweiler

Det här är nästan Zlatan, samma ras i alla fall.
Rasen heter Rottweiler, för dig som inte visste :D

Kommentarer
Postat av: Monk

Då såg jag Frida och Frida idag. Din Frida hade ingen jacka!

Postat av: Em.

Min Frida är slö, hon orkar inte ta på sig jackan ibland, även om hon håller i den :O

2007-12-31 @ 01:16:35
URL: http://litenstoremma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback