Ett gott skratt?

Ett visst laserpekande med en viss laserpekare fick mig att börja skratta idag. Men vad får mig inte att skratta? Det är en fråga som man nog kan leta länge efter ett svar på. Skratta, det är en av mina sysselsättningar om dagarna...  Jag fick idag ett världens gapflabb och kunde inte sluta. och detta gjorde vissa fundersamma om vad jag skrattade åt. Det trodde alltså att skrattet var menat till sig själva. Nu blev mina formuleringar en aning luddiga, men så får det vara. Om du fattar har du tur, vi hoppas på det. Jag kan, om du nu vill, hålla en tumme på det?

Ett bra sätt att få Emma att skratta är att vara flum med henne. Enligt mina beräkningar så var det en viss Roos som idag fick henne att få ett okänt antal skrattanfall. Skrattanfall som egentligen var helt onödiga eftersom sakerna som skrattades åt inte var så värst kul. Men heter man Emma, vad går att göras åt det då? Om man är allmänt flummig och har en viss "ingen humor" skrattar men helt enkelt åt det mesta. Om hon också är trött, då blir det ingen lugnt stund. (det finns vittnen som kan bevisa det)



Om du inte fått skrattat så mycket idag och vill göra det. Här har du en blid, det är bara att skratta på! Det skulle av Emma kallas skadeglädje (den sanna glädjen :P) 

Batman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback