Här har vi ingen feber längre

Jag tror knappt att det är sant! Efter att varit sjuk i en heeel lång, urtråkig vecka med hur mycket hostande och äcklandes av mig själv så har febern försvunnit! Wiiihooo! ...och som alla vet. Ingen feber = tillbaka till skolan. DET kanske är lite mindre kul, men jag är så uttråkad och behöver verkligen träffa massor med folk. Huur jag kommer att babbla imorgon. Ingen kommer få stopp på mig, knappt iallafall.
Fast jag tror inte att jag behöver oroa mig så mycket över hur mycket jag kommer att prata eller inte. Det jag har att oroa mig över är PROJEKTET! hjälp! det verkar som om hela min grupp har gått och blivit sjuka, mer eller mindre. Så slutsasten blir väl att jag inte kommer ha så mycket tid till att babbla, eller vad säger ni? Inget babbel om ingenting, fast det är väl oftast om ingenting babbel brukar handla om.

Alltså, inget babbel om man heter Emma imorgon. Så, du kan babbla lite åt mig.
Då blir jag glad :) ..gladare, för jag är glad. För jag är frisk, hihi.

Kommentarer
Postat av: you know who

raringboll. löv, aay?

2007-02-07 @ 22:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback