Herr frisk är ej min vän.

För att jag tror att jag tog min friskhet lite för snabbt. jag var nog inte så frisk som jag trodde, suck. Ett dunkandes huvud i skolan är inte det roligaste som finns om jag säger så. Jag stod inte ut och tog faktiskt bussen hem.



Jag säger bara ett ord: Tråkighetsomtaröver


Herr frisk vill ej vara min vän.

Han lurade mig med att skrämma bort feber.

Men ack var han ej, ingen vän för mig.

Jag är fortfarande sjuk
Utan honom som min vän.
Kan jag muta honom?
Får jag muta honom?
Snälla Herr frisk, bli min vän


Kommentarer
Postat av: toka

Du är en poet, ser fram emot den dagen du ger ut en egen smaling. Typ som vår kärleksbok.

2007-02-11 @ 20:50:46
Postat av: amanda

I see ^^

2007-11-14 @ 13:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback