Hjärtedagen

För att idag är det alla hjärtans dag. Och, alla är hjärtan. Många hjärtan blir det alltså. Alla har vi många som ska tyckas om och älskas. Att vi på en dag ska visa detta kan bli ett problem. Därför så ska man visa att man tycker om sina nära och kära var dag. För annars så blir ingen glader.

Dagen har nalkats bra. Lite retandes här och där, mycker flamsande och tramsande och en umysig fika med Monican. Varsin underbar chokladkakegrejs, med tillhörande glass eller grädde. Sedan ville glassen och grädden träffas, då hade vi plötsligt glassgrädde. Eller var det gräddglass, hur var det nu? jag kommer inte riktigt ihåg. Under våran fika fick vi besök av två nyklippta personer, på olika tillfällen då förstås. Båda två var mucho fina i håret :)

Nu till kvällen har jag och min nya vän, supermegakomplicerade grafräknaren, räknat hypotenusor, katater, vinklar och jag vet inte vad mer. Vi har utvecklat ett mycket bra samarbete och trivs med varandras sälskap. Våran framtid  tillsammans ser väldigt ljus ut i nuläget.

Jag hoppas att din hjärtedag varit bra och att du många kramar fått. Kramar är bra för magen sägs det. Puss på dig, nu pyser jag.

Kommentarer
Postat av: moe

Hej toka, är du hemma på lovet eller vad?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback