Home, sweet home.

Nu är Emma hemma.
Kom faktiskt hem igår, orkade bara inte skriva. Efter en väldans lång bilfärd från Götet är man något urmustad. Som väntat hade vi tre tjejor skoj och mycket flams blev det där borta. Snygga bilder (det kommer jag lovar. Monican måste bara skicka. tihi) togs i kontrollerad mängd, andra vackrare än andra. Enligt Monican var de flesta fina :)
Vi bodde på Bögatan. En gata som av många misstolkats, även av mig :P Där käkades det massa god mat och fika hos Monicas dubbelmor. Sedan så kan jag bara säga: SHOPPA! haha. För mycket shoppande blev det. Och bergsbestigning, jao. Oppe på höga berget var vi med utsikt över stor del av Göteborget. Jag skulle kunna skriva väldigt mycket mycket mera, men jag skonar dig från det. jag tycker att detta kan få räcka.


För att Anna slutat och hon saknades idag.
Ett litet tomt hål.
Anna är med hundarna och med kanelbullar.
Jag och Roos får nu själva rita kuligt på matten.
Vi saknar dig, filbunken Anna
Hihi

Bärgubbarna

Såhära kuligt hade jag och Roos på matten idag. Visst är dom söta! ;D tihi.
Men jag tror att om Anna varit med oss hade dom blivit ännu sötare och kanske flera.
Det är bärgubbar och evil

Kommentarer
Postat av: moe..

Det var inte Bögatan vi bodde på, tyvärr... :P

2007-02-27 @ 22:24:38
Postat av: Anna

Sötunge där!

2007-02-28 @ 08:51:49
Postat av: Anna

Jag saknar er också :)

2007-02-28 @ 08:52:12
Postat av: Emmi

men aja, vi bodde nära iaf ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback