Nya kärlekar

Fall out boyEn ny kärlek? Nästan faktiskt, kanske något sådant snart.
I vistelsen i Götet så inhandlades det  fyra skivor, yey!
Bullet for my valentine,
Broder Daniel,
Franky Lee,
OCH
Fall out boy ^^

Frågan är om det är kärlek snart? Antagligen.
Jag har lätt att kära ner mig i musik.
Finns både för och nackdelar
Pengar, det är ett ont påhitt. Musik kostar, om det ska vara lagligt
Samtidigt är det kul att ha skivor
Älska musik!

Och ja, Fall out boy verkar bli ett av dessa nerkärade band. Idetta fall så är jag nog inte så ensam om det heller. För det går bara att tycka att Pete Wentz på bas är snygg ;)! , och deras musik är braaaa ^^


Dagen här föresten nalkats bra. Jag är riktigt stolt över mig själv. På innebandyplanen på idrotten, vad hände? Jo, en Emma gjorde ett mål! Är detta sant? Jaaa, så sant som det kan bli. Efter ett snyggt passningsspel mellan mig, Linda och Anna fanns det bara en plats för bollen, i mål!  Visst har jag rätt att vara lite stolt? Jag som alltid har nästan hatat innebandy. Nu gillas det lite, bara för ett ynka mål. Vilken vändpunkt, eller inte :P

Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback