Nytt hem, nytt rum

De senaste dagarna har jag befunnit mig i nytt hus, nya rum. Ett mycket stort hus, eller källaren var väligt stor. Om du vill gå vilse, kom hem till mig ;) Detta hus var då flyttat till med pappa. Jag och min syster har fått tilldelat ett större rum och det har under helgen inköpts nya och snygga möbler :D! Rött och vitt, mycket trevlans dära. Vårat rum kommer bli urmysigt.
Innan flytten, när allt skulle packas ner i kartonger och så, då hittade man alla saker som legat sedan lågstadiet. Massor med kul saker som fick minnerna att komma tillbaka. Lågstadiet, det var riktigt länge sedan det. Ändå så känns det inte så, tycker jag. Jag kanske ska låta som de flesta vuxna och säga något i stilen "Tiden bara rusar iväg. Var tar den vägen?" :P Men jag tror att jag skippar det jag. Massor med skratt blev det, från systers sida också. Åter till dessa saker i sammanhanget nytt rum. Nu kommer dom bara hamna på ett nytt ställe och någon gång överaska mig när jag för en gång skull städar ;P Jag hoppas på att jag kommer tycka det är lika kul då som nu.



Snart smäller det. På Torsdag åker jag med Amandan och Müncan till Göteborg! Wohooo :D

Kommentarer
Postat av: Müncan

När får man se ditt nya hus då? En inflyttningsfest vore ju på sin plats (A)

Postat av: Emmi

När vill hon se mitt nya hus? :P En inflyttningsfest, jao det låter trevligt. En sådan får jag fixa. På vilken plats menar du?, höhö ;P

2007-02-21 @ 23:12:55
URL: http://litenstoremma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback