Som en sten till botten..

Melodifestivalen. Vad har hänt?! Usch! THE ARK?!?! Dom sjönk igår till Melodifestivalen-nivå på min skala. Jag förstår inte varför dom skulle ställa upp där egentligen.. men men... Otroligt bäst var dom iallafall :D! Jag glömmer aldrig sommaren 2005 när jag såg dom på Where the action is :D Heeelt underbart bra!
Men åter till Melodifestivalen. igår var jag bara tvungen att kolla, eftersom The Ark skulle vara med. Olyckligtvis så var jag tvungen att kolla igenom alla andra bidrag. Varför skulle dom vara sista av alla för? Så, efter ett stort antal, enligt mig och syster, dåliga låtar var det äntligen dax. The Ark var såååklart bäst av alla och låten var det inget fel på heller :D Jag tycker om er ändå grabbar, även om ni var tvugna att vara med i Melodifestivalen. haha.

Ola, jag diggar dig!

Ola Salo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med, de var klart bäst! :D

2007-02-11 @ 18:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback