Sommar, sommar, sommar!

Nu har jag varit sjuk i en vecka.. meer än en vecka till och med! (jag behövde bara få säga det!) Under en heel vecka, vad har jag gjort?! Jag har såklart inte gjort ett piss, jag har ju som sagt (för många gånger) varit sjuk. Denna dag har alltså varit som de har varit den senaste veckan. Min tid har ägnats till att halvsova framför den stora TV-apparaten. Vilket liv alltså! Men idag fick jag lite sommarminnen tillbaka, det är alltid positivt och uppmuntrande. Jag hittade blider från en helt vanlig dag, en helt vanlig sommardag. En vanlig sommardag som spenderades med lillebror i sandlådan. En slapp dag alltså. Men det är så det ska vara på sommarn, man ska inte behöva göra saker som man inte vill eller orkar. Bara göra sådant man själv känner för, kanske inte precis vad man känner för, men nästan iallafall. Jag tror att du förstår vad jag försöker att förmedla? :P


   

Såhär söt kan man faktiskt vara, om man är min bror och heter Zack. Han är helt underbar och kan vara helt urjobbig. Men vem kan inte vara det? haha. Denna sommardag spenderades med lagandes av så kallad "mat" i sandlådan. Det smakade.. öh.. SAND! eller, skulle ha gjort det om vi smakat. "Tur att det finns riktig mat", har jag för mig att lillen uttalade sig om. Så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback