Två vänner rikare

Idag har varit en stressig dag
Det har varit en dag då en Emma varit smått irriterad, även om hon inte visade det så bra.
Att vara frisk, att herr frisk är min vän, det är fet me najs! Äntligen tyckte han om mig, bättre sent än aldrig säger då jag.
Projektet. Vad finns att säga? inte är det mycket som finns att säga. Irritation, det är ett ord som kan säga mycket. ...men jag vet inte om det är ett så användbart ord i denna situation. Antagligen. Från min sida är det nog användbart.
Ingen orkar bry sig.
Ingen orkar bry sig när hoppet är förlorat.
Det är tur att jag har hopp, för då orkar jag bry mig.
Nu hänger inget ihop.

Idag har jag varit duktig. Jag har faktiskt blivit vän med min supermegakomplicerade grafräknare. Jag gillar honom nu. Skall han kanske få sig ett namn? Nej, det låter lite sjukt. Men vi gillar honom, med eller utan namn.
Han är blå.
och, han är nu min vän.

Idag har jag fått två nya vänner. Herr frisk och supermegakomplicerade grafräknaren. Jag ser fram emot en ljus framtid med er vid min sida ...eller inte

Kommentarer
Postat av: Anonym

poesi, aah :)

2007-02-13 @ 23:30:19
Postat av: moe

från "systern" btw


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback