Det är ovår.

För att.. regn, regn och åter detta regn. Om det regnar imorgon, då blir jag blöt och lite ledsen i ögat.
Jag vill ha vår nu, bums nu. Inget mera regn, blä på regn


Saker som är bra med våren:

Solen i ögonen
Värme i ansiktet
Kärlek, kärlek, kärlek
Sitta ute i värmen
Slippa vinterjackan
Inget mer frysande vid busshållplatsen
Snöfritt
Kjolväder, med min enda kjol
Vårlukt, för det kan lukta vår ja
Slippa de blöta conversen, nu finns ingen snö = torra skor!
Hela tiden vara glader
Utefika i solen
och igen, kärlek...

Kommentarer
Postat av: münc the skünk

Regn blir mindre snö..? Och får inte du kärlek av mig ändå? Dessutom är "Solen i ögonen" en BRA låt av Lars Winnerbäck. Toka. Jag håller ju med dig!

Postat av: E

Vi säger att regn regnar bort snön? Jag får kärlek av dig ja, och jag hoppas att du märker att jag ger tillbaka? ^^ Det är en mycket bra låt ja, och med den låten kan man bara få vår- och sommarkänslor!

2007-03-09 @ 21:36:29
Postat av: Roos

du har TVÅ kjolar! lögnhals <3

2007-03-23 @ 16:50:25
Postat av: Emma

Ops! , men det lät bättre med "min enda" ;P

2007-03-23 @ 17:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback