Fikamys ^^

Jag är stolt! Det är idag tredje dagen i rad som jag bloggar. Jag hoppas fler är glada :)

Idag har varit en bra dag. Hade en flummig redovisning på biologin, medhörande äckel från rundmunnarna (som Roos stod för). Vi behöver inte gå in mera på det, jag skonar er. Sedan var det dax för italienska där man blev grillad som vanligt, mer eller mindre. Bussen hem var sen som den alltid är. Så jag fick stå och frysa häcken av mig.
     Nu kommer höjdpunkten på dagen! Fika med Amandisen :D Sammanslagningen skedde på Stora torget och därifrån var det raka spåret till Café Linné ^^ Amanda spanade in några goa broxnies precis innanför dörren och jag likaså (fast de gigantiska bullarna). Jag var som sagt kall och ville ha något varmt i magen, därför blev det en bulle och var choklad. Amanda hade blivit förälskad i the brownie och tog till honom en Coca Cola. Vi betalade och hittade efter ett lite kort letande ett lämpligt bord i ett mysigt litet hörn. Där flamsades det, det fotades och det snackades hela tiden.

Detta är bland annat vad jag och Amanda kom fram till under en och en halv timmes fikande:
Vi har bara två stycken interna skämt. Varav det ena baseras på en melodifestivalenlåt (vilken är oviktigt. Amanda, gör inga invändningar! :P) Det andra interna skämtet hittade vi inte inne i skallarna.. det var som bortblåst. Istället för interna skämt skrattar vi åt allt vi kan komma på. Det kom vi slutligen fram till att vara anledningen till de ofinnandes interna skämten. Jag tycker att vi är riktigt smarta alltså!


Emmi

Kommentarer
Postat av: Anonym

YOU MAKE ME WANNA HUH-HUH;D!

2007-03-23 @ 16:08:10
Postat av: Emma

Hjälp! vem är du? och vad vill du mig? ;) hahaha

2007-03-23 @ 17:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback