Jag hatar bussar!

Idag var en dag av någolunda vanligt slag. Den kan samanfattas så här:

Sovmorgon, härligt härligt!
Lång väntan på en mycket sen buss
Svenskalektion med personbeskrivning, vissa bättre och snällare än andra
Lunch, som faktiskt var god (jag är allvarlig!) : Böngryta
Fysiktestskit som gick ganska okej + någon fin krusbärsgubbe

Lektion med en biologitant som inte kan prata, hon skriker = sitt långt bak, annars blir det öronskav! öronproppar kanske borde inskaffas (?) :P

Italienska, lagom flummigt och med ett tomatfejs från min sida
Ännu en lång väntan på buss. Jag hatar bussar från och med idag!
En härlig bussresa hem lyssnandes på kärlekar (bra musik)
Middagsmat: Soppa (bara fjärde gången denna veckan!)
Slut på VM (Amandans fyndiga förkortning, *host) = Veronica Mars. Nu måsta man stå ut ända till hösten för att se nya avsnitt


Jag vet inte om jag gillar denna dag, men nu är den ändå snart över. Så, vem bryr sig?


"Sen sa snigel: Det är bara kärringar och smålänningar som blir mätta på korv."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback