Skrivkamp

Jag känner mig dum.
Jag är en svikare.
Jag har haft skrivkramp.
Ingen fantasi.

I några dagar har jag haft skrivkramp, ingen fantasi alls om vad jag ska skriva. Det har inte hänt något speciellt heller som jag kunnat skriva om. Lite svek är det. Jag ska ju inte svika de få (faktiskt är det ganska få) läsare jag har. Jag gillar er mycket :D Så nu i fortsättningen får jag ta mig i kragen och skriva lite oftare. Ett väldigt gott försök ska jag göra. Måste få igång fantasin igen. Och nu går det faktsikt lite bra att skriva.
Jag kanske borde satsa på lite mera poetiskt, eller i alla fall tankfullt. Så som det kunde vara endel dagar förut. Jag vet att det uppsakattades av i alla fall en trogen läsare (:

Nu blir det som sagt ändringar, och det stora. Eller något åt det hållet (: Tjolahopp!


Kommentarer
Postat av: The ThE

hav förtröstan ty våren är ju i antågande,och med den kommer ju tankar lust å inspiration!

2007-03-20 @ 23:25:16
Postat av: Emma

Kloka ord. Tack far! (:

2007-03-21 @ 18:33:11
Postat av: monique

Uppenbarelse: det ligger i generna alltså?

Postat av: Emma

Det är nog så ja. Vissa gener är man mer glad över än andra :P

2007-03-22 @ 19:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback