Syskonflum

Idag har jag, syster, Martina, Karin och Frida varit på Grand, där Musik Direkt hölls. Det var mucho fun :D Karins brors band spelade, Cancer Dancer. Det gick tyvärr inte vidare, men sjukt bra var dom. På bussen hem plågades mina och systers öron av björklingetanter och farbröders kackel. Usch, vi som bara ville ha en tyst och lugnt resa hem. Efter avgången av bussen började det, flummet. Vi flummade riktigt rejält jag och syster. Frida gick runt och sjäng 800 grader för full hals och jag hade kameran i högsta hugg.

Syskonflum

- Jonatan, jag har pottfrisyr!
- Skorpan, det har jag med!

Kommentarer
Postat av: moe

Jag ville också gå på musik direkt... var det bättre än Ferrys chanse up? :P

Postat av: Emmi

Njea.. inte så värst mycket bättre. Men Karins brors band var shetbra :D men dom kom inte vidare. Men jag säger såhär som svar på din fråga: Inget slår Ferrys chance up. För det var stämmning, det var riktig vänskap och flamstrams (då syftar jag på dagen/kvällen i allmänhet också) (:

2007-03-19 @ 23:41:06
URL: http://litenstoremma.blogg.se
Postat av: Amandius

Åh Kulturnatten<3

2007-03-20 @ 20:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback