Tagghudingar, äckligt värre


Idag blev det kjol, de trogna cheapen och jag. Vi for iväg till skolan med buss genom åkrar (E4 = åkeromringad) och fält, till och med ett flygfält! Inne i bussen snurrade tankarna runt runt, men om ingenting. Sedan i skolan fick mussetröjan (som hållit mig sällskap under ett x antal gympalektioner) ligga kvar i väskan. Det fick bli den blåa, som är från morfar. Yey! Tillsammans utförde vi Power-joga. Svettigt och jobbigt, men kuligt. Jag har nu idag bestämt att jag ska börja på joga. Nu har jag skrivit det i bloggen också, vilket betyder att det blir svårare att smita ifrån det. Nu ska jag hålla det!
     Efter skolan har jag inte gjort mycket alls. Skrotat runt i myskläder och pluggat lite granna. Tagghudingar, vilka märkliga varelser. Slänga ut sin mage när man ska äta eller spruta ut sina tarmar bara för att. Sedan skulle man heller inte vilja stöta på en 3meter lång sjögurka när man är ute och simmar. Urk! Dom är så fula. Jag kan bara tänka på hur äckligt det är om ett tre meter långt djur sprutar ut sina tarmar... Blä!

B?gatan

Detta var kul
Detta var mysigt
Tre dagar i Götet
Med två underbara vänner
Ingening kunde bli bättre
Eller kanske
Men inte mycket, inget med oss att göra
Monica och Amandan förstår nog vad som syftas på
Mycket flams & trams
Härliga tider!

Kommentarer
Postat av: moe

Röda brännmaneter kan bli 2 m i diameter, väga ett ton och ha 40 m långa bränntrådar. I antarktis. Jag vill inte dit.

2007-03-22 @ 02:47:13
Postat av: Emma

AHHHH! jag läste det förut, och med det sprack mina planer om antarktiskt (vi kan säga det iaf, för det låter bättre. det har egentligen inte funnits några planer alls).

2007-03-22 @ 19:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback