Vad som komma skall

Hallå där. Idag är det nog första gångnen jag skriver vad som komma skall. Nu prövas mina svenskakunskaper :P haha.
Dagen känns som om den kommer att bli mycket bra och mysig. Jag och en del avfamiljen (pappa, Frida, Edvin & Zack) ska till ett stort (?) godishus och inhandla godis såklart (och jag som har hälsoprojekt i skolan.. men det är faktiskt så att jag får synda lite p helgen, inget godis i veckorna!) Och Zack har berättat att gidisvaruhuset är gigantiskt och att det finns hur mycket godis som hellst. Haha, det kan alltså bara bli ett lyckat besök och inhandlande av godis i det gigantiska godishuset! Sedan kommer väl antagligen gdiset avnjutas till Melodifestivalen, där The Ark ska vinna :D


Klubba   Godis   Klubba

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi gillar stora godishus, x,y och jag:)

2007-03-10 @ 16:27:54
Postat av: moe

Pandan, ditt lilla naturbarn :P ... Emma, du vet att jag älskar dig, men MÅSTE du kolla på melodifestivalen? :P Kristian Luuk är dock mysig <3...

Postat av: Hon bloggaren

Godishuset var inte så gigantiskt som Zack så livligt berättade för mig. Men gott godis vare! Monica, det var så här förstår hon: THE ARK ^^ behöver jag säga mer? du vet jag diggar dom ;) Och ja, jag håller med. Kristian luuk är mysig.


2007-03-11 @ 10:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback