Vanligtvis.. vanlig?

Hej hej hallå där!

Här, nu ikväll, ska jag föröka mig på ett någolunda vanligt inlägg. Vad som nu är vanligt? Jag kan ju inte säga att detta börjar vanligt. Jag vet att jag oftast inte är så bra på att vara vanlig, vanligtvis. Höhö. Den var låg, jag vet! Vidare till det så kallade nooormala. Jag tror att jag skippar det, faktiskt... det blir för o-jag, tror jag.

Igår var det vår, så kändes det iaf. Men icke idag. Vad gjorde det när jag vakanade om inte snöade? Usch! Nu får det vara nog med snö. Vår vill vi ha :D 
Nu vidare till dagens handling. Jag hoppade som en raket ur sängen imorse. heh.. raket? , det kan nog diskuteras. Men i alla fall så var jag piggare än vanligt (vanligt förföljer mig), även om jag sovit mina 6h som jag brukar. Hade tråkigt på bussen, ingen kändisar alls. Fast det brukar det inte vanligtvis vara. Ingen att babbla med, aldrig. Det gör att tankarna vimlar iväg all världens väg.
Nej, nu tror jag att jag skriver för mig själv, eller hur jag ska uttrycka mig. Är det bara jag, eller brukar du göra det med? Antagligen inte. Bara jag. Och ja!, jag har ordet. svamlar kallar vi det.

Jag behöver hitta på något. En filmkväll eller något liknande. Någon som offrar sig eller känner sig allmänt frestad(A)? :P Du når mig på mobajlen, haha. *suck (suger min humor eller finns den inte? tackar för svar)

Dagens: Hur får man in en giraff i ett kylskåp?
              Svar: Öppna dörren och sätt sedan in giraffen. Ps. stäng gärna dörren, tack (haha)

Kommentarer
Postat av: amanda

Emma, jag kan stolt säga att din humor suger^^.

2007-03-07 @ 22:05:42
Postat av: E

Då vet jag och behöver alltså inte leta efter den eller leta efter en på blocket eller liknande :P Du ska vara stolt. Tror inte att alla med det uttalandet är det, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback