Det är väl inte söndag, eller?

Men det är just sådana här dagar som ingen gillar.
Ingen gör något vettigt.
Bara går runt och släpar fötterna efter sig.
Jag gillar inte dom dagarna i alla fall.
Ibland kan det vara lite soft, men inte för många tack!
Det är det dagarna som känns som söndagar
Söndagar känns rätt meningslösa, enligt mig.
Jag kan inte komma ihåg många söndagar som har varit roliga,
så roliga att minnas dem.
Antagligen därför de inte fastnar i hjärnkontoret
Vill någon få mig att ändra mig kanske?
Vill någon få just mina söndagar att lysa lite starkare?
Det skulle uppskattas ^^


Jag hoppas att jag inte förvirrat er med min förvirring. Det är tisdag idag, jag vet det.
Men ändå känns det som en söndag.
Jag kanske ska påpeka att denna dag var till en början mycket lyckad, då den spenderades med en viss Söthamn. hihaha

Kommentarer
Postat av: The ThE

vad sägs om en middag med familjen, slottstek gräddsåa och kokt potatis lr en påse bilar och en schysst film uppkrupen i soffan

2007-05-01 @ 23:43:27
Postat av: Gråbjörn

Åh, det bara vattnas i munnen (även om jag fortfarande är mätt) Bilar och schyssta filmer är inte något man tackar nej till heller :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback