Grattis Edvin!

För idag är det för många en helt vanlig dag. Men för Edvin är det en speciellt, mycket speciell dag. Det är nämligen hans födelsedag.
Kalaset kommer bli en dröm, en regnig dröm.. Men det är ju bara vatten, och alla bönder är säkert jätteglada att de får lite vatten på sina åkrar och bla bla.. För en nybliven åttaåring som ska ha hela klassen på kalas kanske det inte är lika kul. Men då får man improvisera! Discorum i hobbyrummet och på den skyddade uteplatsen (med tak alltså) blir det fika. Att jag, Emma, ska hjälpa till går nog helt ok. Det är ju BARA 22stycken åttaåringar (!).

Då vet du hur min dag kommer att se ut, vild med mycket stoj!

Sedan måste jag avsluta detta inlägg med en bild av födelsedagsbarnet :D

Edvin 

Kommentarer
Postat av: monkey

Gratta från mig i efterskott!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback