Chokladcafeét.

LatteChoklad


Onej, man kan verkligen inte fika för mycket.
Fika är helt underbart.
Man kan inte få nog av underbara saker.
Visst, det finns säkert vissa personer som skulle tröttna på att fika så mycket som jag verkligen gör nu.
Men det kan inte jag!
Alla fikatillfällen är olika, de är speciella.
Jag och mina fikatjejor har alltid massor att prata om, även om vi kan ha snackat skit hela dagen i skolan.
Fika är helt enkelt underbart!

Idag bar det iväg till Chokladcaféet med Amanda och Sofia.
Jag vill verkligen att ni pallrar er dit och smakar den supergoda (!) tryffelkakan som är på bilden. Helt ljuvligt god!
Sedan ska jag säga att mitt projekt/försök till att tycka om kaffe går alldeles utmärkt. Jag tycker än så länge att latte är helt underbart.. Sen får vi se hur det går med vanligt kaffe sedan också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback