Det jag inte vet, det vet jag vad det är

Jag vet inte vad som händer

Jag vet inte vad jag tänker

Jag vet inte hur du känner

Jag vet inte vad som hände

Jag vet inte hur vi blev

Jag vet inte varför vi inte är

Jag vet inte hur allt hände

Jag vet inte vad jag gjorde

Jag vet inte vad du kände

Jag vet inte varför


Jag vet att jag var kär

Jag vet att jag var lycklig

Jag vet att det var vi

Jag vet att allt tar slut

Jag vet att jag grät

Jag vet att allt kändes skit

Jag vet att allt är bra

Jag vet att allt blir bättre

Jag vet att lyckan finns

Jag vet att livet går vidare


Jag hoppas man får vara förvirrad ibland.

För det är det jag har varit den senaste tiden.

Det har hänt så mycket.

Jag blir trött.

Jag blir förvirrad.

Då gråter jag.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Allt kanske blir lite mer förvirrande när man är sjuk?

Postat av: Ämma

Jo, jag tror så. Tankarna snurrar lite extra mycket.

2007-11-06 @ 07:12:19
Postat av: skruvett

Do bist meine skruv

2007-11-12 @ 01:15:36
URL: http://moncan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback