Ett försök till kaffedrickande.

Jag har börjat med försök till att gilla kaffe. Det har hitills inte blivit så många, men fler ska
det bli! Ett av försöken gjordes under dagens fika med Manda. Jag beställde en Latte Macchiato och en fransk chokladkaka (den som inte smakat den chokladkan måste göra det!).
Mitt glas med kaffesmak var full med skummad mjölk, det goaste än så länge! Sen så var kanske inte det andra innehållet lika gott, men goare än förut. Det verkar som om mina försök börjar ge resultat!

För att nå ännu bättre resultat kanske du vill hjälpa mig?
Hur kan du då hjälpa mig? Jo, du kan ställa upp som ett underbart fikasällskap.
Hör gärna av dig om du är intresserad!

Kaffeböna!
macchiato

Kommentarer
Postat av: Moe

Kaffe, kaffe vi vill ha det nu, detta sjöng man samba lektion in och sambalektion ut på Ärentuna. Minnen. Me like kaffe!

Postat av: Kajsa

Jag är intresserad :D

2007-11-13 @ 17:20:10
URL: http://orsakverkan.blogg.se/
Postat av: Em.

Monica, minnen är underbara, oftast kanske man ska lägga till :)

Kajsa, vi måste sa till att träffas snart! Vi ska fika och lyssna White Stripes tills vi storknar! :D

2007-11-13 @ 20:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback