Fika äger!

Idag hade vi utveckingssamtal i skolan = vi hade samtalet och sedan var vi lediga resten av dagen!! wääej! Alltså hade jag sovmorgon och slutade hypertidigt.
Efter samtalet stack jag och far till IKEA och kollade runt lite och käkade lunch. Gott! Sen blev jag lite smått förvånad, jag trodde det skulle krylla med julpynt och grejs, men det var inte mycket alls. Tur var väl det, jag tycker det är lite väl tidigt..

Alltså, jag vet att alla vet det här men jag måste skriva det, FIKA ÄR BLAND DET BÄSTA SOM FINNS!
Så! Nu var det sagt.
Jag och Amanda hade våran efterlängtade "vi-fika". det var underbart! Vi kan verkligen babbla hur mycker som hellst. Jag säger bara den veckan det bara var hon och jag i skolan, då blev det babbel ska jag säga er! Det tog aldrig slut :D
Fikat gjorde dagen alltså!

Sen tror jag att jag vaknade på ett av det mest underbara sätten imorse.
Klockan var ställd på den underbara tiden 8.20 (kan det bli bättre en måndagsmorgon? Nej!). Jag stängde av larmet och satte på radion, som jag alltid gör. Och vilken sång var det inte som började precis om inte Hey the Delilah? Åh, jag blev så lycklig! Mitt humör sken upp och jag gjorde iordning en brakfrukost, som jag sedan blev äcklad av. Men men, man kan inte alltid ha matlust! Jag satt läänge med tidningen och lyssnade på Morgonpasset. Jag älskar verkligen Morgonpasset. Olle och Martina, speciellt Olle, är så spårade så jag bli lycklig. Det är sånt man behöver på morgonen.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback