Fikatajm på lediga dagen.

Hej hopp gummisnopp!
Jag var bara tvingen att skriva det..

Just nu sitter jag och väntar på att mina underbart röda naglar ska torka. Sen så ska jag hoppa in i duchan, föna och spraya håret, sminka mig lite granna och såklart ta på mig kläder. Allt detta ska jag tydligen hinna göra på 40min. Jag kommer använda racerfart.. Sen så duchar jag på 10min och inte 25min som vissa andra gör (onej, jag syftar INTE på Amanda!). 
När ja tillslut är klar så ska jag springa till buss 888 (underbart namn?) och fara genom åkrar och flygfält in till staden. För gissa vad jag ska göra? Johoo, för jag ska fika. Sällskapet är inte riktigt säkert, bara Monica är glasklar. Vi ska försöka få med oss lite folk. Får la se hur det går. Amandan (Nördhamn) skulle kanska, men bara kanske komma. Hon hade nämligen prov imorgon, men hon kanske kunde fika med oss.

Och ja, jag är ledig idag. Allt detta pga vi har öppethus i skolan. Alla små och stora nior ska komma och glo på våran skola. Kul för dem! (Bland andra min kusin vitamin Josefin. Jag ville ju guida runt henne! Men ack, allt kan man inte få här i världen.)
Jag var guide igår och idag fanns det inget alls för mig att göra där = en helt underbar ledig dag!

Världens-mysigaste-bamsekram!

Kommentarer
Postat av: mu

Mums.

2007-11-20 @ 19:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback