Gräset är grönare på andra sidan, fast på engelska.

Jag och Amanda satt och kärlekade Salem på msn en kortis nu under sentimmarna. Helt underbart!!!
Nördar som vi är.
Vi och våran kärlek till Salem är något speciellt.
Att vi kärlekade honom just vid detta tillfälle berodde på att Amandan hade ett så underbart personligt meddelande på msn. Nämligen "The grass is greener on the oter side" (en del av låten "It's true" med Salem då såklart!)
Vi blev helt knasiga som vanligt, som vi alltid blivit.


Vi har verkligen kännt varandra länge nu, jag och Amanda.

Jag glömmer aldrig den första gången jag var hemma hos henne. Vi satt i köket och åt glass, samtidigt som vi asflabbade såklart! Det var inte någon bra kombi, för efter en stund ville inte Amandas glass stanna kvar i munnen längre. Ja, ni fattar nog själva vad som hände. Detta var i lill-tvåan, alltså evigheter sedan!

När vi sedan började gå till skolan klagade jag på att Amanda inte kunde knyta sina skosnören ordentligt. De gick nämligen upp väldigt lätt. Så, vad gjorde jag då? Jo, jag knöt ofta om hennes skor.
Och jag vill inte skryta, men jag är jäklarns bra på att knyta skor!

Vi har alltid haft kul tillsammans.
Vi har alltid haft saker att göra.
Vi har alltid skrattat, vilket har lätt till magkramper.
Vi har ofta spenderat tid framför dator, spelat Puppy.. men nu är det bilddagboken som gäller!
Vi har många gånger lekt dunken tillsammans med Karin och Lill-Emman.
Vi har ätit många mackor tillsammans!

Vi har gjort så mycket tillsammans under dessa år.
Jag blir lite nostalgisk av mig när jag tänker tillbaka.
Det känns bra att tillägna ett helt blogg-inlägg till Amandan.

Nej, nu får det vara nog med kärlek för idag. Man borde nog tänka på att sova lite kanske. Inget kanske heller. Jag ska tänka på att sova, och det nu bums.

Sov sött och hoppas du inte vaknar trött!

Kommentarer
Postat av: amandan

emma gud vad söt du är

2007-11-17 @ 10:08:44
Postat av: mandus igen

varför kom inte allt jag skrev med för? :(
jag testar igen! :)

2007-11-17 @ 10:09:59
Postat av: amanda en tredje gång :)

emma gud vad söt du är

2007-11-17 @ 10:12:00
Postat av: men doh

okej kärlek sammanfattar väl det jag skrev

2007-11-17 @ 10:13:16
Postat av: Em.

Din lilla übersöta sak! Jag tycker om ordet kärlek, det innehåller väldigt mycket i få bokstäver ^^

2007-11-17 @ 11:37:11
Postat av: jag testar en sista gång nuu:)

emma gud vad söt du är!

2007-11-17 @ 19:52:12
Postat av: men då gör jag väl såhär!

jag är så glad

2007-11-17 @ 19:53:52
Postat av: Anonym

att du är

2007-11-17 @ 19:54:16
Postat av: Anonym

min vän!!!!

2007-11-17 @ 19:54:45
Postat av: Anonym

puss

2007-11-17 @ 19:55:37
Postat av: Anonym

den vill inte göra hjärtan...

2007-11-17 @ 19:56:08
Postat av: Anonym

:)

2007-11-17 @ 19:57:16
Postat av: Em.

Men Amanda, fattar du hur glad JAG är som har just DIG som vän? ^^

Postat av: Muhu

Ni är ju bara så mysiga! Jag kommer aldrig glömma den frågesportsfrågan om hur mycket oboypulver ni drack upp per vecka! :D

2007-11-20 @ 19:46:47
URL: http://moncan.blogg.se
Postat av: Em.

Haha, den hade jag glömt! När hade vi den? På någon tjej/födelsedagsmiddag jag och amanda hade tillsammans?
Jag glömmer inte den gången när grannarna snodde glassen! haha xD

2007-11-20 @ 21:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback