Kärleksnovell.

Hejsan på dejsan, eller nåt. Mår du bra? Det gör i alla fall jag. Idag är det 29 dagar kvar till jul, på tal om ingenting alltså.

Just nu sitter jag nere i mitt och Fridas rum nere i källaren hemma hos pappa. Huset är fullt av femåriga ungar som är här för att stoja eftersom Zack fyllt 5år (grattis bror!). Det är alltså barnkalas, tror att det till och med är pyjamasparty.. Men i alla fall, jag sitter som sagt här nera i källaren och försöker skriva. det går inte alls så bra. Har knappt fått ihop en sida. Jag kan inte konsentrera mig eftersom det är så stökigt. Sedan så finns vännerna msn, bilddagboken och bloggen, som är mycket mer trevliga och intressanta än en jävla kärleksnovell som ska skrivas.

Vad ska jag göra åt detta?
Hur ska man gå vidare när man fastnat?
Jag vet att klagande inte hjälper, fast det gör jag ändå. Det kan du inte få mig att sluta att göra (A)
Klaga är nog det jag är bäst på! Eller vad söger du?

Skriv min kärleksnovell, då blir jag glad. *försök till hundögon*
Glad är jag ändå. Men jag blir glad om du skriver den åt mig ^^

Pusstuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback