Matteräknande flicka med ont i tån, slå den!

Jo, jag är hemma en dag till. Orkar inte gå till skolan när huvudet bara kommer dunka och när man blir anfådd bara av att gå i alla trappor. Så, mitt liv fortsätter vid datorn och framför teven. Sen ska vi inte glömma! Jag har bestämt att jag ska vara duktig och räkna matte idag, det behövs!

På tal om inget. Jag har ruskigt ont i min tå. Tyck synd om mig, jag behöver det. Alla kan behöva tyckas synd om ibland, bara jag som tycker det? Man blir glad när folk bryr sig. Det kan vara därför jag i princip alltid är glad (:

Puss på dig, må bättre än mig!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Aw, jag är också hemma och umgås med datorn. Om jag har tur så ska jag till vårdcentralen i dag också :P

Postat av: Ämma

Vi kan umgås med våra datorer lite tillsammans samtidigt som vi tycker synd om oss själva (A)

2007-11-06 @ 14:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback