Självklarhet.

image43



Jag kan vara din docka

Jag kan göra allt du vill

Bara gå runt och vara söt

Bara vara snäll och omtänksam

Skratta och vara intressant

Jag kan lyssna på allt du säger

Vara där varje gång du gråter

Jag kan se till att du alltid mår bra

Min enda hake är att du

Är likadan tillbaka


Vi kan vara varandras dockor

Vi kan göra allt för varandra

Vi kan gå runt och vara söta
Vi kan vara omtänksamma

Vi kan vara snälla

Vi lyssnar på allt den andre säger

Vi gråter tillsammans

Vi tröstar varandra

Vi ser till att vi alltid mår bra



Kommentarer
Postat av: Meou

Den var ovanlig! jag väntade på något läskigt, så var den bara söt :) Puss på min docka. Nä, jag menade ju Skruv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback