Sovdags.

Det var länge sedan jag satt uppe såhär pass sent en vardag. Det strider nämligen mot min moders regeler. Jag har bröjat tycka om just den regeln ibland, för den gör att jag oftast får tillräckligt med sömn. Men ibland kan man väl få vara lite olydig? Till och med jag måste vara det ibland!

Idag har jag varit i skolan, vilket nog var tur. Om jag inte gått till skolan skulle jag nog ha dött av socialabehov, eller liknande. Jag behövde lite tjejsnack, kanske inte lite utan mycket tjejsnack. Det var allt tur att vi hade en tre timmar lång rast.
Det var tomt i skolan utan Marika också! Jag saknar henne!!!
Att jag varit i skolan betyder faktiskt att Herr Frisk gav med sig, han tog emot mina mutor (godis och glass, vem kan motstå?).

Sedan måste jag berätta något märkligt! Jag vet inte vad som hänt! Jag som alltid tycker om att åka buss.. men inte idag! Jag fattar inte. Det var inte mysigt att sitta där i värmen lyssnandes på musik samtidigt som solan gick upp, hur kommer det sig? Det kan bara finnas en anledning! Någon måste ha lagt något gift i mina mackor jag åt till frukost!

Nä, men nu ska jag ta och sova min skönhetssömn. Vi får se vad morgpndagen har att ge. Kanske är det en bra bussdag imorgon, vem vet?
Natti hattifnatt!

Kommentarer
Postat av: meou

Jag tyckte inte om att åka buss i lördags. Det var en jobbig, halv, finsk tant och en jobbig spya. B'ley!

2007-11-12 @ 01:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback