Ladies night!

Hej hej hallå där!
Idag är en trött dag,
Idag är en slapp dag
Idag är en dag jag måste räkna matte
Idag är en dag jag måste läsa om grisar
Idag är en dag som är knas

Igår var det kallabalik på skräddartorpsvägen när många av mina tjejor kom på besök och vräkte i sig mat och annat gott. Vi hade det väldigt trevligt och skoj tillsammans med de som måste vara jordens snyggaste glasögon!
Jag var som vanligt pervers och misstolkade allt på mitt eget lilla vis, som gjorde att Karin som vanligt hängde på och blev likadan hon. Vi förvirrades av att det nu fanns två stycken Amandor med oss, och Monica kom på att vi skulle säga Amanda till allihopa. Men det glömde vi bort i allt stoj.
Som sagt så blev det mycket käkande och jag tror att vi alla skulle kunnat rullat in till Uppsala, om inte längre.

Det var en lyckad kväll med väldigt mycket skratt och pratandes och vissa trevliga, vissa mindre trevliga, personer. Det var kul att det var både tjejor från the old times och de lite mer färska ;)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: moe

Mix is the shit!

2007-10-09 @ 00:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback