Är det inte det ena är det det andra

Tro inte att min mage börjar att dumma sig nu när jag äntligen blivit frisk från förskylningan. Jag vet inte vad som är fel på den. Det kan vara något jag ätit, men jag vet inte vad det skulle vara. Min mage mår helt enkelt inte bra. Jag mår illa, har ont och sedan lite mindre trevliga saker som inte behöver skrivas här... Och jag som har matteprov imorgon, som jag redan har missat en gång eftersom jag var sjuk då också. Det kommer ju se jäättebra ut också! Jag borde nog sätta mig lite med den, om min mage av någon mystisk anledning skulle vara frisk och bra imorgon.

Kommentarer
Postat av: skruv2

Emma, min stråles sol, nu får du visa att du har gaskat upp dig genom att skriva ett lika soligt inlägg som ditt humör när jag mötte dig idag! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback