Frukost är bra för magen

Just nu sitter jag och stirrar i väggen, nästan i alla fall. Kent hörs i mina öron, men inte lika bra som det brukar. Jag har nämligen lock i mitt ena öra. Inget vidare alls! Men man ska inte klaga på allt som finns att klaga på, lite ska man väl leva med. Jag kan inte som sjuttonåring bete mig som en gnällig tant (inte hela tiden iaf). Jag kan därför säga mycket gott om dagen. Jag har haft en ledig dag och kunde alltså ta sovmorgon till lite innan tio, och det är saker man inte klagar på! Heller inte på att jag åt en mycket delikat frukost: Naturell yougurt med conflakes och banan, mmmmmm! Det är vad jag kallar en bra start på dagen, lägg sedan till att lyssna på P3 hela morgonen!


image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback