Oväntat besök...

Om du inte visste det så sitter jag just nu hemma, sjuk. Min kropp vill aldrig bli helt frisk, den är alltså sjuk på två sätt. Men i alla fall, jag har haft det rätt långtråkigt idag och då hamnar man ofta framför tekniska prylar som TV och dator. Jag har tittat på två filmer, spelar ingen roll vilka, men grejen var att under den andra filmen hände det något konstigt... Jag satt där i soffan (som står bredvid förnstret) och i ögonvrån kunde jag se något röra sig utanför fönstret ute på vägen. Det var inte en av alla moppar som åker runt här ute på landet. inte heller en bil eller en pensionär på promenad. Det var en älg som gick där ute på vägen. En älg! Horn hade den till och med. Vad gjorde en älg på våran väg?! Sedan kom det två harar hoppandes efter den, och det är då man undrar om hela världen spelar en ett spratt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback