Sex and the City, min vän

Ännu en dag hemma från skolan. Än så länge har jag inte börjat att tänka på engelska, och ändå har det har blivit en del Sex and the City. För dig som inte vet var det min ena Amanda (Nördhamn) som presenterade mig för en av mina nu käraste vänner. På samma sätt som jag blir kär i musik blir jag vän med mina favoritprogram. Sex and the City är nu en av mina käraste vänner, när man med vänner menar tv-program. Kära vänner kan man utan och innan, vilket jag känner att jag nu kan med min kära vän. Igår såg jag på tv att Sex and th City än en gång skulle sändas på tv. Det var massor med klipp från första säsongen och jag kunde koppla vartenda ett. Är det ett dåligt eller bra tecken? Jag har nu snart tittat klart på alla de sex stycken säsongerna och det känns lite sorgligt. Men sen så finns det ju något efter alla säsongerna, Sex and the City har ju blivit till film. Hur kunde jag missa det?! Jag fattar inte det. Sedan läste jag i Metro att skådespelaren som spelar Mr Big ville göra en uppföljare till filmen om Carrie fortfarande skulle spelas av Sarah Jessica Parker. Man kan väl inget annat än hålla tummarna på att hon vill tjäna ännu mera pengar!  
   

    
      image70

Kommentarer
Postat av: Roos

Vi måste kolla på husfruarna också!

2008-04-03 @ 20:02:54
Postat av: Ämma

Jaaaa, det måste vi!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback