Hugo's är la mysighetsfakton 1000.

Jag är lycklig. (ett utomordentligt sätt att börja ett inlägg på, eller hur?)
Idag har jag suttit inne på Hugo's i flera timmar.
Tre temuggar drack jag och två godsaker åt jag.
Till en början var det bara jag och Monican.
Vi hade en varsin tekopp med underbart te och en tok-god chokladskapelse(!).
Efter ett tag kom Hanna, den ganska nyblivna 18-åringen.
Hon fick en grattiskram, för det hade hon inte fått av mig.

Allt var så mysigt.
Hogo's är Hugo's, och Hugo's är mysigt!
Alla möbler, små udda saker, udda koppar, soft musik och trevlig personal.
Sedan med bra sällskap kan det inte misslyckas.
Jag blir helt lycklig och varm i magen.

Kommentarer
Postat av: moncan

Snygg-Emma!

2008-08-20 @ 14:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback